Mijn eerste reis - Reisverslagen van Stef Arens - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Stef Arens - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Voor vier maanden ben ik vertrokken naar het winterse Polen om daar in Danswijk, beter bekend als Gdansk, een Europees project te doen. Ik zal zowel ouderen als kinderen klaar gaan stomen voor een nieuw Europa door ze Engels te geven, te leren over mensenrechten en ze wat normen en waarden bij te brengen van ons groot leider Jan Peter. Zo komt er een nieuwe generatie Polen die rechtstreeks het Neerlandsche klusmannen Gilde in kan. Ondertussen zal ik de stranden van Sopot afstruinen, de duizendmeren regio bezoeken, Zelfs de Bizon's in de laaglanden gaan bekijken in mijn allesoverkoepelende 'waariswalliaanse' queeste (Whereiswaldonian Quest) op zoek naar die ene Poolse vrouw.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2009

Polen en de Neerlandsche radio

27 Februari 2009

Een halfje wit

20 Februari 2009

Over Bier en Koffie
Stef

Voor vier maanden ben ik vertrokken naar het winterse Polen om daar in Danswijk, beter bekend als Gdansk, een Europees project te doen. Ik zal zowel ouderen als kinderen klaar gaan stomen voor een nieuw Europa door ze Engels te geven, te leren over mensenrechten en ze wat normen en waarden bij te brengen van ons groot leider Jan Peter. Zo komt er een nieuwe generatie Polen die rechtstreeks het Neerlandsche klusmannen Gilde in kan. Ondertussen zal ik de stranden van Sopot afstruinen, de duizendmeren regio bezoeken, Zelfs de Bizon's in de laaglanden gaan bekijken in mijn allesoverkoepelende 'waariswalliaanse' queeste (Whereiswaldonian Quest) op zoek naar die ene Poolse vrouw.

Actief sinds 16 Feb. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6712

Voorgaande reizen:

12 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: